Personlig service – små detaljer gør en stor forskel for jer, der rejser ofte

Personlig service er en vigtig del af vores tilbud. Hvis I er vant til at bestille jeres rejser selv, bliver det formentlig en positiv overraskelse at opleve den forskel, vores rejsespecialister rent faktisk kan gøre. Her kan I læse, hvad personlig service indebærer, når I er kunder hos Resia Erhvervsrejser.

Personlig hjælp – hver gang

Vi er din personlige hjælp. Hvilket indebærer, at vi altid arbejder lokalt og i mindre teams. Som kunder får I samme kontaktperson. Det er uanset om det gælder bestilling, onlinebestillinger, ændringer eller fakturaspørgsmål. Så er det altid den samme person, I taler med. Denne person har indgående kendskab til jeres ordrer og behov. På vores lokale Resia-kontor kender vi de fleste af vores stamkunder ved fornavn og har også et meget tydeligt billede af deres rejsevaner. Dermed ved vi også, hvem der har brug for ekstra benplads eller måske specialkost ved hotelmorgenmaden. Dette er en forudsætning for at kunne yde en god service. Takket være vores personlige stil kan vi give jer præcis den hjælp, I har brug for.

Servicen sidder i detaljerne

Service handler meget om tryghed, hvis I spørger os. Som rejsende skal I kunne være trygge ved, at vi tænker på alle de små detaljer, der gør jeres rejse både smidig og omkostningseffektiv.  Vi kan foreslå prisgunstige alternativer, når en rejses udgifter skyder i vejret, bestille transfer til og fra hotellet eller måske arrangere adgang til en business lounge i lufthavnen, hvis ventetiden er lang. Lad os gøre arbejdet, så I kan slappe af.

Hvis det uventede skulle ske…

Uventede ting sker, sådan er det bare. Det kan være en strejke, uvejr, et attentat eller måske en misset afgang – uanset hvad I oplever, hjælper vi jer. Oftest ringer vi til jer, inden I har nået at ringe til os. Vi holder os opdateret om situationen og sørger for ombookninger og andet for jer, så I selv slipper for at stå i flyselskabernes lange køer eller skulle lede efter alternative transportruter.

Vi kan det der med rejser

Vi bestiller mange rejser hver dag året rundt og vores netværk strækker sig til hele verden. Som vores kunde får I adgang til al denne viden og erfaring, som vores rejsespecialister besidder. Vi kommer gerne med tip til, hvilket hotel I skal vælge for at holde udgifterne nede eller hvor det vil være gunstigt at investere et par hundrede kroner mere for at få en betydeligt bedre rejse. Vi har styr og overblik over verdens lufthavne og ved, hvor det er enkelt at skifte samt i hvilke lufthavne I har brug for mere tid mellem flyrejserne. Med vores samlede viden hjælper vi jer med at bestille den bedst mulige rejse til netop jeres behov. Det kalder vi smarte erhvervsrejser.

Kontakt os, så fortæller vi gerne mere  Se flere af vores tjenester

OBS!

Har du bestilt to enkeltbilletter, som tur/retur, betyder det, at hvis den ene afgang af en eller anden årsag ikke gennemføres som planlagt, så ændres/annulleres den anden strækning ikke automatisk. Dette skal du selv sørge for. Er ændring ikke tilladt for denne strækning, så er billetten tabt.