24-timers service – rejseservice døgnet rundt

Som erhvervskunder hos Resia har I adgang til en døgnvagt. En vigtig tryghed for alle, der rejser ofte og meget. 

Resia har åbent hverdage i tidsrummet 8-18, men som kunde hos os har I også adgang til vores 24-timers service. Det indebærer, at I uanset tidspunktet på døgnet, og hvor I verden I befinder jer, kan få hjælp – en stor tryghed og lettelse i svære og stressede situationer.

Vores 24-timers service er et samarbejde med TravelSupport Helpdesk, som har adgang til alle bestillinger og kundeprofiler. På den måde kan I hurtigt få hjælp med akutte bestillinger og ombookninger, også når jeres lokale Resia-afdeling har lukket.

Kontakt os, så fortæller vi gerne mere Se flere af vores tjenester

OBS!

Har du bestilt to enkeltbilletter, som tur/retur, betyder det, at hvis den ene afgang af en eller anden årsag ikke gennemføres som planlagt, så ændres/annulleres den anden strækning ikke automatisk. Dette skal du selv sørge for. Er ændring ikke tilladt for denne strækning, så er billetten tabt.